Sugestii/Reclamații
  • Scrieți-ne o sugestie/reclamație


Compara produsele

Nu ai obiecte de comparat.

Conditii de Livrare si Returnare

Comenzile pentru bijuteriile aflate pe stoc se livreaza in maxim 48 de ore. Livrarea bijuteriilor comandate, care nu se afla in stocul nostru la data comenzii, se face in 7-21 zile lucratoare. 

Plata produselor comandate de pe Site se poate realiza la momentul livrarii produselor prin curier (ramburs) sau in avans - prin transfer bancar sau online cu card bancar, cu exceptia produselor care nu sunt pe stoc si se executa la comanda, pentru care se percepe un avans minim de 30% din valoarea produsului, cash sau plata card direct in magazin ori transfer bancar sau plata cu card bancar online, astfel ca acea comanda sa fie considerata ferma. 

La Rosa garanteaza livrarea oricarei expeditii in bune conditii si in deplina confidentialitate, oriunde pe teritoriul Romaniei, cu exceptia zilelor de sambata-duminica, a sarbatorilor legale si zilelor nebancare, in care nu se fac livrari.

Totodata, La Rosa are grija ca livrarea sa fie facuta in siguranta maxima, rapida si direct la adresa indicata de client, fiind asigurata pe durata transportului, pana la momentul livrarii. Validarea comenzii se face telefonic sau online de catre reprezentantii nostri.

Livrarea bijuteriilor se face de luni pana vineri in intervalul 09.00-18.00 si, din acest motiv, va rugam sa ne comunicati adresa exacta unde veti fi in acest interval de timp (serviciu, acasa, etc.). Livrarea bijuteriilor La Rosa este gratuita pe tot teritoriul Romaniei si se face prin intermediul firmei de curierat rapid (Fan Courier), fara costuri sau taxe suplimentare. In caz de nemultumiri fata de serviciile de livrare ale firmei de curierat partenere contactati-ne la info@bijuteriilarosa.ro.

Livrarea in afara teritoriului Romaniei, in Europa, se face pe cheltuiala clientului, avand posibilitatea sa-si aleaga singur firma de curierat. Timpul de livrare pentru un produs in Europa este intre 10 - 21 zile lucratoare. 

Pentru orasele in care avem magazine de prezentare, ridicarea produselor se face din urmatoarele adrese:

Bucuresti - Calea Dorobantilor, nr. 152, sector 1

Constanta - Bd Tomis, nr. 92

Iasi - Palas Mall Atrium, Strada Palas nr 7A

Nu putem fi tinuti responsabili pentru prejudicii cauzate de intarzieri in livrarea comenzilor din cauza unor factori externi: conditii meteo deosebite, accidente rutiere, greve, calamitati, manifestari de strada sau alte situatii speciale ce ar putea impiedica curierul rapid sa livreze la timp, fapt pentru care La Rosa nu va plati despagubiri pentru prejudiciile create de nelivrarea la timp a produselor.

Coletul livrat prin Fan Courier poate fi urmarit in fiecare moment unde se afla, folosind rubrica Fan Courier din site si numarul AWB-ului transmis pe mail. Mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea/continutul unor colete se fac in momentul livrarii pe AWB sau se intocmeste un proces verbal de constatare. Orice reclamatii ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.

Clientul nu este exonerat de obligatia de plata a cheltuielilor de curierat tur-retur in cazul in care produsele sunt trimise si neridicate in termen de 5 zile de la confirmarea livrarii.

Toate verighetele livrate sunt ambalate in cutii de verighete care vor fi insotite de factura fiscala si certificatul de garantie, iar in cazul bijuteriilor cu diamante, certificatele de garantie vor avea si un certificat care dovedeste ca piatra pretioasa este veritabila si prezinta caracteristicile individuale ale acesteia, prin care se atesta dimensiunea, claritatea, culoarea si caratajul. Certificatul sporeste pretul unui diamant.

Conform legislatiei in vigoare, Clientii La Rosa au dreptul de renuntare la cumparare prin denuntarea unilaterala a contractului de vanzare cumparare la distanta sau dreptul de schimb a bijuteriei achizitionate, in termen de 14 zile de la intrarea in posesie a produsului si se aplica doar consumatorilor clienti persoane fizice care au achizitionat produsul la distanta respectand prevederile Ordonantei de urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative.

Astfel, pentru inceperea procedurii de returnare sau schimb, clientul are dreptul sa ne trimita o notificare in scris ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, ori ca doreste la schimb un alt model de bijuterie, in termen de 14 zile de la intrarea in posesie a produsului, la adresa de e-mail: info@bijuteriilarosa.ro. Returnarea produselor se face obligatoriu DUPA CE NE-ATI NOTIFICAT IN SCRIS. Ne rezervam dreptul sa nu acceptam primirea coletelor retur fara notificare scrisa prealabila.

Contractul de vanzare cumparare la distanta se considera incheiat si-si produce efectele juridice din momentul emiterii facturii fiscale (acest document tinand loc de contract conform legislatiei in vigoare), si nu la plasarea comenzii sau la comunicarea prin e-mail (sau alte mijloace de comunicare la distanta) a confirmarii automate a primirii comenzii.

Renuntarea la cumparare in termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier. Produsul returnat trebuie sa fie insotit de factura, certificatul de garantie si cutia de bijuterii aferente, in aceeasi stare in care a fost livrat (neutilizat, fara sa prezinte lovituri, modificari fizice, zgarieturi, deformari etc), altfel nu mai beneficiaza de dreptul de returnare. Daca produsele sosesc neinsotite de factura sau certificatul de garantie, nu se receptioneaza si se retrimit clientului. Daca produsul este returnat in alta stare decat cea in care a fost livrat, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre La Rosa, daca returul se face prin firma de curierat Fan Courier. Rambursarea contravalorii bijuteriei achizitionate se face dupa data receptionarii produsului returnat, la emiterea raportului de expertiza de catre expertii nostri bijutieri, in care se constata ca produsul este in aceeasi stare in care a fost livrat (neutilizat, fara sa prezinte lovituri, modificari fizice, zgarieturi, deformari etc.).

Contravaloarea produselor platite prin OP sau transfer bancar se returneaza in termen de 10 zile, iar cele facute cu card de credit bancar (online) se returneaza in termen de 1-4 saptamani, acest lucru depinzand de banca emitenta a cardului, termenele incepand sa curga de la data emiterii raportului de expertiza.

In cazul in care se opteaza pentru schimbarea bijuteriei cu un alt model, alegerea noului produs se va face din aceeasi gama / categorie de bijuterii.

Clientul este responsabil pentru deteriorarea sau pierderea produsului in urma transportului de schimb sau returnare de produse catre La Rosa.

Exceptii de la aplicarea prevederilor OUG nr. 34/2014, conform carora clientul nu mai beneficiaza de dreptul de retur:

- produsele modele proprii executate dupa cerintele clientului (modificare latime, numar pietre, culoare aur, modificare pietre fata de cele prezentate in pagina produsului etc);

- produsele personalizate dupa modelul clientului (dupa poza, caracteristici, specificatii etc);

- produsele care se fac dupa masura degetului clientului;

- produsele care se graveaza, indiferent de text.